Snehová vločka 2018

18.11.2018
snehova-vlocka-2018

Zima klope (aj keď potichu) na dvere, teploty klesajú pod bod mrazu, snehové delá pripravujú svahy na blížiacu sa lyžiarsku sezónu a hádam čoskoro vypukne aj pre skialpinistov najobľúbenejšia časť roka. Aby ste sa čo najlepšie naladili na zimné radovánky mimo rušných stredísk a upravených zjazdoviek je tu pre Vás už 5. ročník skialpového filmového festivalu Snehová vločka . Stretneme sa už túto sobotu 24. 11. 2018 od 16,00 v DK Dúbravka v Bratislave a pre veľký úspech aj v sobotu 1. 12. 2018 v Poprade v kine Tatran rovnako od 16,00.

Nebudú chýbať tradičné a netradičné skialpové oblasti a naši tradiční a aj noví hostia Vás prostredníctvom fotiek a videí prevedú zaujímavými oblasťami ako Ťanšan, Peru, Turecko a Gruzínsko.

Bezpečný pohyb v zimných horách bude témou metodickej prednášky od horského vodcu UIAGM, predstavíme aj možnosti skialpinizmu na Islande a v Grónsku. Prostredníctvom troch krátkych videí priblížime zážitky z domácich svahov Tatier a Fatier.

Hlavní hostia z portálu freerideacademy.pl predstavia svoje pôsobenie v horách od Tatier, Álp, cez Afriku až po Severnú a Južnú Ameriku. Tešiť sa môžete na prezentáciu skialpovej výbavy od Sportrysy a Yakrysy. Hlad a smäd uhasíte vo festivalovom bufete a v bohatej tombole môžete pri troche štastia vyhrať zaujimavé ceny. Za podporu tradične ďakujeme partnerom: Sportrysy, K2, Yakrysy, Flexis, Solit, Avepharma, Perskindol, Kadmedia.

Detailný program:

Premietanie Bratislava
16:00
Ushbu-du team - Svaneti lines (Gruzínsko)
Mária Gyoriová - Za skialpom na Island a do Grónska

FreerideAcademy.PL - Skialpová cesta okolo sveta

Premietanie Poprad
16:00
Ushbu-du team - Svaneti lines (Gruzínsko)